«Міжособистісна комунікація. Деструктивне та ефективне спілкування. Конфлікти та шляхи їх вирішення»
З метою поновлення базових знань для працівників, які надають соціальні послуги сім’ям та особам, що перебувають у складних життєвих обставинах у вересні Вінницьким обласним центром соціальних служб розпочато проведення 5 одноденних тренінгів, що передують онлайн-навчанню спільно з Вінницьким регіональним центром підвищення кваліфікації за програмою „Підвищення кваліфікації фахівців із соціальної роботи центрів соціальних служб щодо виявлення сімей (осіб), які перебувають у складних життєвих обставинах, надання їм соціальних послуг та здійснення соціального супроводу таких сімей (осіб)”.
28 вересня відбувся 4-й тренінг «Міжособистісна комунікація. Деструктивне та ефективне спілкування. Конфлікти та шляхи їх вирішення» , активними учасниками якого були директор КУ «Чечельницький селищний центр соціальних служб» Чечельницької селищної ради Богуш Сергій Володимирович та фахівці із соціальної роботи Ситник Наталія Михайлівна, Шепітко Світлана Іллівна, Горобець Олена Степанівна.
- Розглянули поняття асертивності та приклади асертивної поведінки, що є найкращим прикладом у більшості життєвих ситуацій (вміння відстоювати себе і захищати свої права у спокійній неагресивній манері)
- Вчилися застосовувати навички ефективної комунікації, оскільки уміння ефективно спілкуватися – один із найголовніших чинників успіху в будь-якій сфері сучасного життя. Побудувати кар'єру, завести надійних друзів, влаштувати своє особисте життя, домогтися успіху і визнання неможливо без уміння ефективного спілкування.
- Розглянули п’ять основних підходів до вирішення конфліктної ситуації (стилі конкуренції, пристосування,ухилення,компромісу та співробітництва)
Під час навчання учасники не тільки поновили теоретичні знання за вказаною тематикою, а мали можливість виконати практичні завдання, брати участь у обговоренні запропонованих ситуацій, ділитись своїм досвідом.