Витяг з протоколу №1 засідання педагогічної ради
15:06 23.11.2021
Назва закладу |
Поповогребельська гімназія |
Адреса |
24820 вул. Борівка,1, с Попова Гребля, Гайсинського району,Вінницької області |
Форма власності |
Державна,комунальна |
Мова навчання |
Українська |
Фінансування |
державне |
Ліцензія |
|
Короткі історичні відомості, рік заснування |
Школа заснована у селі Попова Гребля у 1793 році. Село з 1921 року по 2018 носило назву Червона Гребля. З 1973 року по 1875 рік , була церковно-приходська школа, яка знаходилась у церковному будинку. В 1875 році цю школу перетворено у Міністерське народне училище. У 1877 році відкрито церковну школу для дівчат, яка проіснувала до 1918 року. Міністерське училище проіснувало у застарілому будинку до 1913 року. В цьому ж році Ольгопільське земство побудувало школу. Станом на 1959 рік школа знаходилась у цьому будинку. У 1960 році введено в експлуатацію сучасне приміщення школи. У 1988 році зроблено капітальний ремонт школи, проведено водогін,підключено до центрального опалення. |
Забезпечення харчуванням |
1-4 класи, діти сироти,діти учасників АТО |
Творчий потенціал |
|
Гурткова робота |
Хоровий, Екологічний (шкільне лісництво) |
Площа закладу, його території |
1465 м2 |
Наявність земельної ділянки, площа |
2,2 га |
Матеріально-технічне забезпечення |
В школі новими меблями, кабінет інформатики,
класна кімната четвертого, третього та першого класів. Із технічних засобів навчання є 6 комп’ютерів, принтер , МФО,ноутбук.
Для проведення занять спортом та фізкультурою є достатня кількість м’ячів,
|
Досягнення вихованців |
|
Пріоритети закладу: |
-Формування багатомірного освітнього простору для здобувачів освіти, орієнтованого на автономію, академічну свободу для всебічного розвитку особистості як найвищої цінності суспільства. -Забезпечення якості надання освітніх послуг на початковому, базовому та профільному середньому рівнях освіти. -Підвищення професійного рівня кадрового потенціалу, розвиток творчої ініціативи та академічної свободи педагогів у пошуках нових форм і методів педагогічної діяльності. -Формування цінностей і необхідних для самореалізації здобувачів освіти компетентностей; удосконалення форм і змісту освітнього процесу через упровадження інформаційно-комунікаційних технологій. -Створення умов для надання освітніх послуг особам з особливими освітніми потребами. -Удосконалення системи роботи з обдарованими учнями, підвищення якості підготовки учнів до предметних олімпіад, інтелектуальних конкурсів, ДПА, ЗНО. -Створення безпечного освітнього середовища, формування в дітей та учнівської молоді ціннісних життєвих навичок. -Оснащення освітнього закладу сучасною матеріально-технічною базою. -Забезпечення прозорості та інформаційної відкритості щодо діяльності освітнього закладу.
|
Освітні програми на 2024/2025 навчальний рік
Ліцензії на провадження освітньої діяльності
Структура та органи управління закладом
Кадровий склад вчителів закладу)
Фактична кількість учнів закладу
Мова освітнього процесу: українська
Наявність вакантних посад: відсутні
Матеріально-технічне забезпечення закладу
Результати моніторингу якості освіти
Річний звіт про діяльність закладу
Умови доступності закладу для навчання осіб з особливими освітніми потребами: відсутні
Положення про академічну доброчесність
Положення про внутрішню систему якості освіти
Правила поведінки здобувача освіти в закладі освіти
Перелік додаткових освітніх послуг: не надає
План заходів щодо профілактики булінгу 2023– 2024 навчальний рік
Прозорість та інформаційна відкритість закладу
Атестаційний список педагогічних працівників
Витяг з протоколу №1 засідання педагогічної ради
15:06 23.11.2021