ГРУПА-ЗУСТРІЧ З ПРИЙОМНИМИ СІМ'ЯМИ
21 червня 2024 року КУ «Чечельницький селищний центр соціальних служб" Чечельницької селищної ради проведено групу - зустріч для прийомних сімей, сімей опікунів та піклувальників Чечельницької ТГ на тему: «Розпорядок дня».
Мета зустрічі – розуміти роль розпорядку дня для збереження і зміцнення свого здоров'я, показати як розпорядок дня впливає на продуктивність , ефективність завдань та загальне самопочуття, а дотримання регулярного розпорядку сприяє покращенню якості життя та здоров’я.
В ході зустрічі начальник відділу соціальної роботи з дітьми та сім'ями КУ «Чечельницький селищний центр соціальних служб" Чечельницької селищної ради Наталія ЗЕЛЕНЯНСЬКА ознайомила учасників з темою та планом групи зустрічей, допомогла учасникам у складанні розпорядку вихідного та робочого дня , а також розпорядку дня сім’ї; психолог центру Віра ДРАННИК розповіла про важливість гормонального годинника , як невід’ємної складової розпорядку дня та надала допомогу у розробці розпорядку дня дитини .
Також у зустрічі прийняла участь Галина БУНИЧ – спеціаліст І категорії служби у справах дітей Чечельницької селищної ради, яка ознайомила учасників заходу про функції щодо опіки та піклування над дітьми сиротами та позбавленими батьківського піклування, приділила увагу питанню медогляду дітей, які виховуються у сім’ях.
Анна ШУТКЕВИЧ – провідний фахівець з еколого-освітньої роботи та Лілія СОШНІКОВА- провідний фахівець з рекреації Національного природнього парку «Кармелюкове Поділля» розповіли прийомним батькам, опікунам та піклувальникам про те, як можна провести дозвілля дітей під час літніх канікул у їхньому закладі.
Наталія ЧЕРНЕГА – бібліотекар КЗ «Публічна бібліотека» Чечельницької селищної ради запросила дітей вищезазначених категорій провести дозвілля у бібліотеці та ознайомила присутніх як з користю провести час впродовж літніх канікул.
Подібні зустрічі необхідні для прийомних батьків та опікунів з метою формування позитивного ставлення до розпорядку дня як основи у підготовці дітей до самостійного життя та розвитку навичок, які є ключовими для успішного управління своїм життям у дорослому віці. Формування відповідальності та створення відповідних умов для забезпечення індивідуальних потреб кожної дитини-сироти та дитини, позбавленої батьківського піклування.