До уваги керівників закладів загальної середньої освіти !
За сприяння Чечельницької селищної ради, відділу освіти, молоді та спорту Чечельницької селищної ради педагогічні працівники закладів загальної середньої освіти отримали можливість професійної підтримки та розвитку в особі супервізора - Санівської Галини Федорівни, учителя початкових класів Чечельницької ЗЗСО №1
Супервізія – це новий інструмент професійної підтримки та професійного розвитку педагогічних працівників закладів загальної середньої освіти в умовах реалізації завдань Нової української школи. Ключові функції супервізора: консультативна, наставницька, функція фасилітатора (модератора).
Супервізор – фахівець з високим рівнем кваліфікації та успішним досвідом роботи, який здійснює свою діяльність з метою професійної підтримки та професійного розвитку педагогічних працівників закладів дошкільної і загальної середньої освіти, тренерів і тренерів-педагогів, сприяє налагодженню партнерства між усіма учасниками освітнього процесу в умовах реформування системи освіти в Україні, впровадження Концепції Нової української школи.
Основною метою проведення супервізії є комплекс заходів з навчальнометодичного супроводу, професійна підтримка та професійний розвиток тренерів, тренерів-педагогів, педагогічних працівників закладів дошкільної і загальної середньої освіти.
Основними завданнями проведення супервізії є:
- здійснення навчально-методичного супроводу професійної діяльності суб’єктів освітнього і управлінського процесів;
- підтримка процесу професійного розвитку тренерів, педагогів-тренерів, педагогічних і управлінських кадрів закладів дошкільної і загальної середньої освіти;
- консультування учасників освітнього процесу з актуальних питань впровадження Концепції НУШ, освітніх програм і навчальних планів, впровадження сучасних технологій навчання, використання інформаційнокомунікаційних і цифрових технологій тощо;
- наставництво, спрямоване на розвиток професійної компетентності педагогів, тренерів, педагогів-тренерів, керівників (заступників керівників) закладів освіти;
- сприяння налагодженню партнерської взаємодії школи, влади і громад різних рівнів задля реалізації завдань НУШ, побудови демократичної моделі управління закладом.
- здійснення навчально-методичного супроводу професійної діяльності суб’єктів освітнього і управлінського процесів;
- підтримка процесу професійного розвитку тренерів, педагогів-тренерів, педагогічних і управлінських кадрів закладів дошкільної і загальної середньої освіти;
- консультування учасників освітнього процесу з актуальних питань впровадження Концепції НУШ, освітніх програм і навчальних планів, впровадження сучасних технологій навчання, використання інформаційнокомунікаційних і цифрових технологій тощо;
- наставництво, спрямоване на розвиток професійної компетентності педагогів, тренерів, педагогів-тренерів, керівників (заступників керівників) закладів освіти;
- сприяння налагодженню партнерської взаємодії усіх учасників освітнього процесу задля реалізації завдань НУШ, побудови демократичної моделі управління закладом.